Att leva med Trichotillomani

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Helgen är över

Av Light - 31 januari 2011 11:20

Helgen är nu över vilket betyder att en ny rapport över hurvida jag dragit i håretmåste skrivas för mitt höga nöjes skull.

På helger drar jag mer hår än vad jag annars gör under veckan vilket är väldigt frustrerande.

Den här helgen har jag dock dragit mindre än vanligt vad jag själv märkt.

Kan bero på att det inte finns så mycket fransar att rycka från ögonen just nu... Dock har mina ögonbryn fått ta rejält med stryk, de brukar vara tjockare längst fram men nu är de bara raka sträck...typ.

Håret har jag låtit bli ganska mycket, dragit några slingor då och då men inte så farligt.


Måste gå nu, idrott


Over and out
//light

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Light - 5 februari 2013 14:42

Jamen hejsan hoppsan här tog det minsan ett bra tag innan jag började skriva igen huh   Mycket har hänt och så, sitter dock i skolan just nu så jag tänkte mest bara meddela att jag lever än och börjar antagligen närma mig slutet av min behandling...

Av Light - 19 mars 2012 23:10

Det var ett tag sedan jag skrev här.. ett bra tag sen.. hehSommaren lider mot sitt slut och jag tvingas göra mig av med latheten och göra mig redo för ett nytt skolår. Yey.    Vad har man haft för sig då? -Födelsedag: Fyllde 18 i Mars, den ni! De...

Av Light - 9 januari 2012 18:57

Idag är det den 9 Januari, denna dag kommer alltid stå mig varmt om hjärtat. Idag är det exakt ett år sedan jag blev medveten om min Trichotillomani. Ett år sedan jag lärde mig att det jag gör är normalt. Ett år sedan jag fick veta att jag inte ä...

Av Light - 3 januari 2012 21:22

2011 är över, det är nu ett nytt år med nya möjligheter gott folk. I år var första gången jag inte fireade- men hur stavar jag egentligen? XD I år var första gången jag inte firade med familjen, istället valde jag att åka till "Mah bro" Eruu i Se...

Av Light - 7 december 2011 15:23

Tjolahoppsan hejmorsning och lite sånt   Tänkte dela med mig av lite sidor jag är medlem på här dådå. DeviantArt: http://w-i-s-s-l-e-r.deviantart.com/  Jag tecknar hela tiden, här finns det flesta jag skapar Sheezyart:  http://wissler.sheez...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du hört talas om Trichotillomani förr?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards